سفارش تبلیغ
صبا ویژن

10 برند برتر دوربین مداربسته در جهان

بازار جهانی دوربین‌های مداربسته از سال 2017 تا 2022 با 13 درصد CAGR رشد می‌کند تا تا پایان سال 2022 به بازاری با ارزش بیش از 25 میلیارد دلار تبدیل شود. بازار جهانی دوربین‌های مدار بسته رشد بی‌ثباتی زیادی را تجربه می‌کند. ادغام و خرید 10 برند برتر دوربین مدار بسته در جهان. یکی دیگر از الگوهای مشهود در بازار جهانی دوربین های مدار بسته، تعداد زیاد تولید کنندگان دوربین های مدار بسته در ایالات متحده آمریکا ، آسیا و منطقه اقیانوس آرام است. اکثر 10 شرکت برتر دوربین های مدار بسته، مبلغ هنگفتی را برای تحقیق و توسعه محصولات جدید و پیشرفته تر از نظر فناوری سرمایه گذاری می کنند تا رقبای خود را در بازار جهانی شکست دهند.

انتظار می‌رود تقاضا برای دوربین‌های مداربسته درجه یک به دلیل افزایش شهرنشینی، تغییر سبک زندگی و نیاز به نظارت امنیتی توسط دولت‌ها و نهادهای عمومی، با سرعت بالایی افزایش یابد. بازار جهانی دوربین های مدار بسته را می توان بر اساس نوع مدل به دوربین های PTZ، دوربین جعبه ای، دوربین گنبدی، دوربین گلوله تقسیم بندی کرد. بخش دوربین های Dome رهبر بازار در تولید کنندگان دوربین های مداربسته در بازار ایالات متحده است و با حدود 45 درصد سهم بازار در سه ماهه اول 2018 پیشتاز است. انتظار می رود این بخش دوربین های مدار بسته با توجه به نیاز روزافزون با سرعت زیادی رشد کند. و الزامات دوربین های مداربسته پیشرفته

 

 

بررسی اجمالی صنعت دوربین های مدار بسته

 

تلویزیون مدار بسته یا دوربین های نظارت تصویری اغلب برای ضبط یا پخش زنده فیلم ها استفاده می شود. سپس از طریق یک سیگنال به مجموعه ای از نمایشگرهای نمایشگر منتقل می شود. سیستم دوربین مدار بسته یکی از امن ترین روش های نظارت موجود در بازار است. این به طور گسترده توسط رستوران ها، مدارس، دفاتر، هتل ها، فرودگاه ها، ساختمان های عمومی، بیمارستان ها و سایر ساختمان ها یا مناطق مهم برای نظارت بر فعالیت ها و حفظ آرامش و نظم استفاده می شود. استفاده از دوربین‌های مداربسته در این بخش‌ها رو به افزایش است و تقاضا هم همین‌طور است. تولیدکنندگان دوربین مداربسته در آمریکا یکی از 10 برند برتر دوربین مداربسته در جهان هستند.

 

بازار بین‌المللی نظارت تصویری به واسطه مؤلفه‌هایی مانند افزایش تروریسم جهانی، چشم‌انداز اینترنت اشیا (IoT) و افزایش جمعیت شهری، پیشرفت مطلوبی را احساس می‌کند. علاوه بر این، امکان گسترش بازار با بهبود شهرهای هوشمند در سراسر جهان و رشد اقتصادی بین‌المللی گسترش خواهد یافت. با این حال، رشد این بازار نوپا به دلیل هزینه های بالا، مقررات سختگیرانه و محیط بد تجاری متوقف خواهد شد.

 

10 برند برتر دوربین مداربسته در جهان

 

1. سامسونگ

سامسونگ یکی از 10 برند برتر دوربین مداربسته در جهان است. این شرکت در سال 1985 تاسیس شد و به عنوان یکی از 10 شرکت برتر دوربین مدار بسته در بازار دوربین های مدار بسته ظاهر شد. سامسونگ نه تنها یک شرکت پیشرو در زمینه دوربین های مداربسته در هند است، بلکه سهم بازار زیادی در بازار بین المللی دارد.

 

2. سانیو

سانیو یکی دیگر از 10 برند برتر دوربین مداربسته با انواع دوربین های مدار بسته و 10 سیستم دوربین های امنیتی برتر و 10 دوربین امنیتی برتر در جهان است. این شرکت در سال 1947 تأسیس شد و در سال 1950 تأسیس شد. این یکی از 10 شرکت برتر دوربین مدار بسته است که دفتر مرکزی آن در اوزاکای ژاپن است. شرکت الکتریکی سانیو توسط پاناسونیک (50 درصد سهام) در سال 2009 به مبلغ 4.5 میلیارد دلار خریداری شد.

 پیشنهاد مطالعه : قیمت طراحی سایت فروشگاهی چقدر است؟

3. سونی

سونی یکی از 10 برند برتر دوربین مداربسته در جهان است که بهترین انواع دوربین های مداربسته را در بازار دوربین های مدار بسته دارد. این شرکت با 10 سیستم دوربین امنیتی برتر در سال 1946 توسط ماسارو ایبوکا و آکیو ماروتا تاسیس شد. دوربین های مداربسته سونی جزو 10 دوربین برتر امنیتی دنیا محسوب می شوند. دفتر مرکزی شرکت سونی در توکیو، ژاپن.

 

4. Avtech

 

Avtech یکی از 10 برند برتر جهانی دوربین مدار بسته در جهان است و دفتر مرکزی آن در تایوان قرار دارد. این 10 شرکت برتر دوربین مدار بسته در سال 1996 در تایپه تاسیس شد. Avtech با یکی از بزرگترین پایگاه مصرف کنندگان خود پس از چین، در بازار ایالات متحده حضور قوی دارد.

 

5. Zicom

Zicom  یکی دیگر از 10 سیستم برتر دوربین های امنیتی در جهان است. این برند ابتکاری 10 دوربین مداربسته برتر در جهان سفر خود را در سال 1994 آغاز کرد و دفتر مرکزی آن در بمبئی، هند قرار دارد. Zicom یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه دوربین‌های امنیتی هند است که سهم بازار رو به رشدی دارد.

 

6. پاناسونیک

پاناسونیک یکی از 10 برند برتر دوربین مداربسته است و در سال 1918 توسط کونوسوکه ماتسوشیتا تاسیس شد. دفتر مرکزی این 10 شرکت برتر سیستم های دوربین های امنیتی در اوزاکا، ژاپن قرار دارد. پاناسونیک یکی از قدیمی‌ترین پیشروها در بازار دوربین‌های مداربسته با حضور جهانی قوی در بسیاری از کشورها است.

 

7. هانیول

Honeywell یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دوربین مداربسته در ایالات متحده آمریکا است که انواع دوربین های مدار بسته را در بازار دوربین های مدار بسته ارائه می دهد. این شرکت در سال 1906 توسط مارک سی هانیول تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در نیوجرسی ایالات متحده آمریکا قرار دارد. Honeywell رهبر بازار در صنعت امنیت است و برندهای بزرگی از خدمات آن در سراسر جهان استفاده می کنند.

 

8. ال جی الکترونیکس

LG Electronics  یکی از 10 شرکت اصلی کلیدی دوربین مداربسته است و در سال 1958 در سئول، کره جنوبی تاسیس شد. LG Electronics اولین رادیو، تلویزیون، یخچال، ماشین لباسشویی و تهویه مطبوع کره جنوبی را تولید کرد. این شرکت در سراسر جهان شهرت زیادی دارد.

 

9. اشنایدر الکتریک

اشنایدر الکتریک یکی از 10 برند برتر دوربین مداربسته فرانسه است. این شرکت در سال 1836 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در Rueil-Malmaison، فرانسه است. این یک شرکت فورچون 500 جهانی است و توسط یوژن اشنایدر تأسیس شده است. اشنایدر الکتریک در فرانسه و سایر کشورهای اروپایی حضور پررنگی در بازار دارد.

 

10. گودرژ

Godrej  یکی از 10 برند برتر دوربین مداربسته در جهان است. این شرکت توسط اردشیر برجورجی سورابجی گودرج و پیروشا برجورجی گودرج در سال 1897 تاسیس شد و مقر آن در بمبئی هند است. Godrej یکی از شناخته شده ترین و قابل اعتمادترین برندها در هند است. دوربین های مداربسته Godrej در بازار هند با آینده ای روشن در بازار رو به رشد آسیا و اقیانوسیه بسیار معروف هستند.

 

 

جهت آینده بازار دوربین مدار بسته

 

سرمایه گذاری های شدید در فعالیت های تحقیق و توسعه تأثیر سازنده ای بر رشد بازار دوربین های مدار بسته در سراسر جهان خواهد داشت. بازار دوربین های مدار بسته توسط پیشرفت های تکنولوژیکی در مناطق برنامه نویسی، تجهیزات، خدمات و نگهداری اداره می شود. یکی دیگر از جنبه هایی که به بازار بین المللی دوربین های مداربسته دامن می زند، کیفیت فیلمبرداری، تشخیص چهره و پیشرفت های فنی است.